divendres, 17 d’abril del 2009

Treballem amb el Kit Pix

Hem estat mirant el programari de Kit Pix i hem pogut observar que gràcies a aquest podem treballar les unitats didàctiques de diferents àrees. En el nostre cas l’àrea que treballarem són les matemàtiques.

-Concretar el curs al qual s’adreça la proposta: 3r a cicle mitjà.


-Concreció de les competències/capacitats que s’ajudaran a desenvolupar en aquesta proposta: construcció i representació sobre paper de poliedres i polígons i representació, construcció i comparació de figures de 3D i 2D amb material i recursos TIC. Classificació de les seves propietats; anàlisi de les característiques i propietats de les figures geomètriques.


-Breu definició dels objectius que es pensen aconseguir amb el seu ús (dir què preteneu que s’aprengui duent a terme el treball que proposeu):
o Saber buscar els cossos geomètrics a internet.
o Seleccionar els material obtinguts que se’ls hi demana.
o Classificar i ordenar els elements d’acord amb la característica que es demana.


-Detallar dins de quina/es àrea/es curriculars s’emmarca: a dins les matemàtics a l’apartat d’espai i forma, geometria.


-Concreció de la seqüència de treball, és a dir, concretar quines tasques es farien, en quin ordre i de quina manera es plantejarien als nens i nenes: el professor mitjançant la plantilla proposada per nosaltres del Kit Pix, haurà de programar una sessió en la qual els alumnes hagin de buscar 15 figures geomètriques a intenret. Després les hauran d’importar i classificar segons els seus costats.


-En cas que sigui necessari, elaboració dels materials que caldrà utilitzar per a dur a terme la proposta: l’únic material que ens farà falta serà la plantilla proposada al Kit Pix. Detallar quins estudiants han estat els autors del treball: els alumnes hauran de realitzar de manera individual l’activitat.





De NTAE

1 comentari:

  1. L'activitat proposada m'agrada molt, és mol interessant i té diverses sortides educatives!

    ResponElimina